شرکت طراحی وب سایت دیگر نیازی ندارد یک رمز و راز - شرکت طراحی وب سایت

Wiki Article

اگر تصمیم دارید از خدمات کاسپید جهت طراحی فروشگاه اینترنتی استفاده کنید، می توانید از بابت رعایت کامل اصول سئو در پیاده سازی سایت نیز اطمینان خاطر داسته باشید.

سرور مجازی فرانسهدسترسی نامحدود به آی پی اختصاصی و ثابت از کشور فرانسه

معرفی کامل محصولات، امکان درج چندین عکس برای محصول، امکان ایجاد اسلاید شو برای محصول، شرح محصول و بارکد برای محصولات.

طراحان این مجموعه امکان پیاده سازی هر ساختار پیچیده ای که ممکن است برای شما جذاب باشد را دارند.

به راحتی می توانید محتوا را ایجاد و مدیریت کنید ، ظاهر سایت خود را تغییر دهید و تنظیمات آن را در داشبورد داخلی پیکربندی کنید و به راحتی از طریق افزونه ها عملکرد آن را گسترش دهید.

بعد از یافتن هدف خود باید عوامل تاثیرگذار در ایجاد یک تجربه کاربری خوب را پیدا کرده تا بتوانید آن ها را در صفحه اصلی سایت خود پیاده ساری کنید. همانطور که می‌دانید مدت زمان مورد نیاز برای جذب کردن کاربران بسیار کوتاه است، در نتیجه باید در همان ثانیه های ابتدایی تاثیر مثبتی در مخاطب ایجاد کنید.

نحوه ی برخورد با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این امر در فروشگاه آنلاین هم صدق می کند. طراحی وب سایت باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب انجام شود.

جهت طراحی سایت سفارشی لطفا درخواست خود را به همراه جزئیات از طریق سیستم پشتیبانی برای ما ارسال نمایید.

فروشگاه آنلاین شما در حقیقت ویترین کسب و کار شما خواهد بود. شما می توانید از این ابزار قوی جهت تبدیل بازدید کنندگان و مشتریان بالقوه به مشتریان وفادار استفاده نمایید.

با دیدن و اجراکردن آموزش‌ها، شما آماده مدیریت یک سایت یا فروشگاه اینترنتی شده‌اید!

طراحی وب باید با هدف ایجاد تعامل با مخاطب باشد. پس اولین هدف اصلی ایجاد وب سایت، جلب توجه مخاطبان اینترنت است. در ادامه به هدف ایجاد برخی از وب سایت ها در زمینه های مختلف می پردازیم.

طراحی سایت سئو آموزشگاه قالب سایت اخبار مقالات تماس با ما

متاسفانه عمر شکسپیر کوتاه تر از آن بود که به دوره طراحی سایت برسد، اگر نه یک کتاب فاخر از سوال اساسی بشر در عصر دیجیتال یعنی «طراحی سایت با وردپرس یا کدنویسی؟ مساله این است» را برایمان به جا می گذاشت تا همه تکلیف خود را بدانند.

از عنوان ها و تیترهای کامل و منحصر به فرد استفاده نمایید.
۱۴ روز رایگان امکانات ویترین را آزمایش کنید و بعد تصمیم بگیرید

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا بفهمه واسش مهمی.»

آدرس: تهران، خیابان حبیب اله، بالاتر از میدان حسن حسینی، پلاک ۵۶،ایستگاه نوآوری شریف، ساختمان شماره ۱، شرکت ایده کاوان سرآمد سیستم.

چرا هزینه ویترین در مقایسه با شرکت‌های طراحی سایت کمتره؟

جهت یافتن هدف نهایی برای کسب و کارتان پیشنهاد می‌کنیم لیستی از پرسش های زیر را پاسخ دهید:

از آنجایی که هدف ما برقراری ارتباطی مستمر بین شما و مشتریانتان در سطح جهان است، بر روی ۱۶ زبان پرکاربرد دنیا تمرکز کرده ایم و خوشبختانه در حال حاضر امکان پیاده سازی سایت به این ۱۶ زبان وجود دارد.

فروشندگان لباس و تولیدکنندگان پوشاک برای اینکه بتوانند در این بازار پر رقابت سهمی داشته باشند ، می بایست یک بازنگری در نوع ارائه محصولات و خدمات خود داشته باشند.

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

۱۶۵ دیدگاه رپورتاژ اینجا کلیک کنید آگهی ۷ روز پیش برچسب‌هارپورتاژ آگهی

درآمد آنلاین کسب‌وکارهایی که سایت خود را با ویترین ساخته‌اند

اما در صورتی که امکانات خاصی مد نظر شما نیست می توانید هر یک از این پلان ها را برای راه اندازی وب سایت خود انتخاب نمایید که البته پیشنهاد دارکوب ساخت سایت با استفاده از روش اول می باشد که کم هزینه تر و سریع تر می باشد و در عین حال از کیفیت لازم برخوردار می باشد.

ابتدا جهت مشاهده نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت کاسپید وارد صفحه نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی شده و آنها را مشاهده نمایید.

از مهم ترین ویژگی های کاسپید در طراحی سایت فروشگاهی ، اجرای آن بصورت کاملا اختصاصی و اینجا را بررسی کنید بر اساس نیاز و درخواست کارفرما می باشد. ما به هیچ وجه از هیچ پکیج فروشگاه ساز آماده ای استفاده نمی کنیم و طراحی سایت را بصورت کاملا اختصاصی طراحی و برنامه نویسی می کنیم بگونه ای که تمامی نیازهای شما با توجه به نوع اینجا را بررسی کنید محصول و مخاطبین شما سنجیده شده و تمامی الگوریتم های فروش، تخفیف و ارسال کالا اینجا را بررسی کنید پیاده سازی میشوند.

«از ویترین خیلی راضی هستم؛ هم از لحاظ سرویس‌دهی‌شون و هم پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ای که ارائه می‌دن و از هر جهت ما رو حمایت می‌کنن.»

Report this wiki page